خرید وفروش باغ ویلا ی لوکس، باغ ، باغچه ،املاک صنعتی در شهریار ، خوشنام ، تیسفون ، زیبا دشت، والفجر و...

۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

1700 متر باغ ویلای لوکس در کردزار

1700 متر باغ ویلا در یکی از مناطق ویلایی نشین که از فضای بسیار زیبایی برخوردار است.این باغ ویلا دارای 70 متر بنا به همراه یک اتاق خواب میباشد.محوطه سازی این باغ ویلا بسیار زیبا بوده و با استفاده از گلهایی زینتی بسیار زیبا انجام شده است.

این باغ ویلا دارای استخری زیبا در میان محوطه باغ میباشد.وجود آلاچیقی زیبا در محوطه باغ از دیگر مزایای این باغ ویلای استخردار به شمار میرود.محوطه باغ به واسطه نورپردازی فوق العاده حرفه ای در شب نمای بسیار زیبایی به  خود گرفته است.

تمامی انشعابات باغ ویلا کامل و قانونی بوده و همچنین باغ ویلا دارای سند تک برگ نیز میباشد.امنیت باغ ویلا  به واسطه نزدیک بودن به بافت مسکونی کاملا برقرار میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
املاک پدر

1000 متر باغ ویلای لوکس در خوشنام

اگر به دنبال باغ ویلایی رویایی جهت تفریح و استراحت و حتی سکونت دائمی هستید این باغ ویلا را به شما معرفی میکنیم. این باغ ویلا که قصد معرفی آن را داریم دارای 250 متر ویلای لوکس و نوساز به همراه دو اتاقق خواب به صورت مستر میباشد.آشپزخانه مجهز به جدیدترین نوع کابینت بوده و تمامی دیوارها با کاغذدیواری باا کیفیت بسیار بالا طراحی شده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
املاک پدر

2060 متر باغ ویلای رویایی در زیبادشت

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین مناطق ویلایی نشین محمدشهر بوده و در فضایی بسیار رویایی واقع شده است.این باغ ویلا دارای 320 متر ویلا در محوطه باغ بوده که ارامش را در میانن  طبیعتی زیبا به همراه خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
املاک پدر

750 متر باغ ویلای رویایی در کردزار شهریار

کردزار یکی از مناطق بسیار زیبای ویلایی نشین شهریار محسوب میشود که باغ ویلاهای زیادی در آن ساخته شده است.باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم دارای 120 متر بنای لوکس به همراه دو اتاق خواب به صورتت مستر میباشدکه آرامش را برای شما به همراه خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
املاک پدر

1300 متر باغ ویلای رویایی در خوشنام ملارد

باغ ویلایی که قصد معرفی ان را داریم در ملارد در منطقه خوشنام واقع شده است که یکی از بهترین مناطق ویلایی کرج محسوب میشود.این باغ ویلا دارای 150 متر بنای شیک،به همراه دو اتاق خواب به صورت مستر  میباشد که آرامش را برای شما به همراه خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
املاک پدر

1100متر باغ ویلای رویایی در ملارد منطقه قشلاق

قشلاق از مناطق بسیار زیبا و ویلانشین منطقه ملارد محسوب میشود.این باغ ویلا دارای 110 متر بنای شیک و لوکس به همراه اتاق خوابی به صورت مستر را دارا میباشد. مبلمان زیبا و طراحی داخلی نمای بسیار زیبایی را ایجاد کرده و زیباییش را دو چندان کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
املاک پدر

1700 متر باغ ویلا در لم آباد ملارد

ملارد یکی از مناطق ویلایی استان البرز محسوب میشود که باغ ویلاهای زیادی در آن واقع شده است این باغ ویلای 1700 متری در این منطقه از امکانات خوبی برخوردار است. این باغ ویلا 250 متر بنای لوکس و مبله به همراه دو اتاق خواب به صورت مستر را دارا میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
املاک پدر

5000 متر باغ ویلای رویایی در وحیدیه شهریار

وحیدیه را به عنوان منطقه ای ویلا نشین میشناسیم که ویلاهای بسیاری در آن ساخته شده است اما همه باغ  ویلاها از کیفیت ساخت بالای برخوردار نیستند.این باغ ویلا که به شما معرفی خواهیم کرد از کیفیت ساختت بالایی برخوردار است.این باغ ویلا دارای 250 متر ویلای دوبلکس و مبله به همراه دو اتاق خواب به صورت مستر میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
املاک پدر

باغ ویلای 1200 متری در شهریار شهرک والفجر

1200 متر باغ ویلای رویایی که در یکی از بهترین شهرک های باغ ویلایی شهریار واقع شده است.این باغ ویلا دارای 150 متر ویلای لوکس و نوسازکه با دیزاین فوق العاده ای طراحی شده است که شامل دو اتاق خوابب به صورت مستر میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
املاک پدر

2000 متر باغ ویلای رویایی در محمدشهر در منطقه زیبادشت

این باغ ویلا با متراژ 2000 متر دارای 300 متر بنای مسکونی قابل استفاده بوده و تجربه زندگی در میان طبیعت  زیبا را برای شما به همراه خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
املاک پدر